Cosis hoendiep winkeltje en café

Gister ben ik met mijn collega’s op reis geweest naar een nieuwe locatie van cosis.

Het was superleuk. Rond een uur of 11 vertrokken we naar hoendiep waar de nieuwe locatie is. We reden eerst langs cosis resaikelfabriek en cosis hout. Daarna parkeerde we daar richting de plek waar we moesten zijn. Het was een heel groot gebouw waar je kon lunchen en er waren verschillende woonwinkels en dus het winkeltje waar we heen zouden gaan. De winkel van cosis. #metzorggemaakt

Het zag er heel mooi uit. Heel mooi ingericht. Heel erg inspirerend voor als je net als ik gek bent op inrichten.

Er waren ook hele mooie spullen te koop waaronder leuke inspirerende boekjes. Leuke zelfgemaakte kopjes tasjes stoelen tuinbordjes beeldjes. Kaarten en nog veel meer. Waronder zelfgemaakte kaarsen en nog wat. Ik zou zeggen neem een kijkje. Je kunt er zelfs cake kopen en nog veel meer lekkers.

We doen daar ook aan veiligheid. Natuurlijk anderhalve meter afstand en ze nemen daar geen contant geld aan maar ze pinnen daar. Dat pinnen doen ze daar meer omdat niet iedereen goed daar is in rekenen. Maar dat is niet erg want rekenen vind ik ook wel lastig.

Van tevoren zijn we daar met zijn allen bij hun café gaan lunchen. Ze noemen het het 12 uurtje 2 broodjes met 2 salades en 1 kroket met mosterd en 1 cappuccino. Ik vond het hardstikke lekker.

Een hele mooie locatie waar je op 2 plekken kan werken. Ik vond het hardstikke leuk om dit met mijn collega’s van inspire media te doen en dat ik zij tegen mijn begeleider dat ik blij ben ook andere locaties van cosis gezien te hebben. Het was een geslaagd dagje en ik kwam blij thuis. Ik had in ieder geval gelijk inspiratie voor een nieuwe blog.

Voordat we naar het winkeltje gingen gingen we lunchen bij hun café. Het was lekker gemaakt.
Omg ik wou die behang met vogels wel hebben de stoel is ook mooi het is gewoon echt heel mooi gecombineerd allemaal.
Er zijn veel producten en spulletjes zelf gemaakt dit doen ze met zorg en liefde voor de koper. #metzorggemaakt
Collega’s van cosis serveren zelf en ze doen het hardstikke leuk en goed. #foodlovers

Een gedachte over “Cosis hoendiep winkeltje en café”

Plaats een reactie